Založ si blog

Zločiny………a tresty

Tieto blogy píšem, lebo to celé musím uzavrieť hlavne v sebe………………..Celú tú nehodu, to ako sa ne/vyšetrovala aj to s akým smiešnym trestom nakoniec vyviazol zabiják 5 ľudí. Idem doslova s kožou na trh – možno ma budete chcieť zožrať – lebo som zlořinec, som pirát ciest, sok – kto vlastne som ?

Nečakajte dobro, nečakajte milé slová, empatiu, pochopenie. Moje blogy budú možno plné zloby, nenávisti voči systému, horkosti a smútku………….Budú plné zlosti voči ľuďom, ktorí mi zabili najbližších a voči systému, ktorý im umožnil uniknúť prakticky bez trestu.
Som Branislav Horňák – otec troch krásnych detí, zlatý darca krvi, aj  kvapky nádeje – a ešte čosi by sa určite našlo. Som obyčajný chlap, pracujúci a žijúci jako najlepšie vie. Mám veľmi vyvinutý cit pre to čo je správne a to, čo je skutočná spravodlivosť. Snažím sa žiť najlepšie ako sa dá………….
……A tiež – som odsúdený zločinec. Zločinec, ktorý dostal nepodmienečný trest odňatia slobody za to, že na výzvu policajta preparkoval o cca 50 metrov vozidlo, ktoré tvorilo prekážku cestnej premávky. Tú prekážku síce vytvorili policajti,  ale ako každý povie, – s prípadom to  nesúvisí…..
Nepodmienečný trest odňatia slobdy som dostal a nemal som absolútne žiadnu šancu na odvolanie, na právneho zástupcu, na skrátenie trestu…………Mal som mesiac pred svadbou, doma zostala tehotná v tom čase ešte družka – nakoľko – mal som pred svadbou……………
Nikdy som si nemyslel, že s týmto pojdem na svetlo, posledné roky som ale konfrontovaný s niečím iným. Tiež dopravným priestupkom. Teda viacerými dopravnými priestupkami iného vodiča – vodiča Elemíra Szamka, ktorý mi zabil mamu a sestru. A ďalších 3 ľudí – Ľuba Veselého, Mariu Samkovú a Hanku Pazderovú…..
Začneme mnou. Na výzvu policajta som pred cca 12 rokmi preparkoval vozidlo, ktoré tvorilo prekážku cestnej premávky. Preparkoval som ho o cca 80 metrov, o jednej ráno cez križovatku Tomášikova-Ružinovská v Bratislave, a bohužial som v tom čase mal vyslovený zákaz činnosti. Okamžite som bol spútaný, eskortovaný na oddelenie Ružinov a po cca 90 hodinách odsúdený na nepodmienečný trest odňatia slobody vo výške 3 mesiacov. Nie – nebol som v tom čase ani v podmienke ! Nedostal som sa prvotne ani pred sudcu – rozsudok mi doniesli do takje malej miestnosti v budove súdu, kde som celý čas čakal spútaný v medveďovi.  Odvolať som sa chcel okamžite a na mieste, keď má následne predviedli pred sudcu – sudca Farkaš mi povedal, že ak sa odvolám uvalí na mňa vyšetrovaciu vazbu. Nemal som právnika, nemal som nikoho s kým by som sa poradil – nakoľko mi nebolo za celú tú dobu umožnené kontaktovať ani advokáta, ani rodinu a trest som prijal, následne som bol okamžite eskortovaný na výkon trestu. Skrátim to – na prvé dve noci ma umiestnili do cely s dvojnásobným vrahom, ktorý dobodal manželku a dcéru – asi som nemohol byť na spoločnej cele s ostatnými zločincami, mňa potrebovali dať k dvojnásobnému vrahovi. Až skoro po týždni sa mojmu otcovi podarilo zistiť kde a za čo  som – ani s ním sa nikto nechcel baviť, nič mu povedať. Dnes počúvam, ako trpia vysokopostavení štátni úradníci vo vazbách – hmmm, ja som po už po 18 dňoch dostal ceruzku, holiace potreby a zubnú kefku !
Týmto som začať musel, a po 12 rokoch idem s týmto „tajomstvom“ von – dodnes to nevedel skoro nik. Vedela to najbližšia rodina a pár priateľov – tá širšia rodina tak nejako tušila, prečo pozvánky na svadbu mohli zahodiť. Prepadli zálohy, termíny, všetko – cca 5 000 € v ťahu, ale koho by to trápilo…. Musím. Musím s tým ísť von,  pretože sa musím nejako vysporiadať s tým, čo sa stalo potom, a čo v dnešných dňoch vygradovali do absolútneho absurda………. Opísal som svoj zločin – aj svoj trest !
Musím to v sebe nejako uzavrieť, sám neviem ako, neprišiel som na to za posledných 5 rokov.
Nebol to moj prvý boj so systémom – bolo ich mnoho. S tým, o čom budem písať ale nesúvisia, skutočne nie.
Budem písať o nehode autobusu zo  dňa 21.06.2016 v Srbsku, ktorý v čase nehody viedol Elemír Szamko a ktorý zabil 5 ľudí a 20 ich zranil……………Budem písať o jeho kauze, o tom, jako sa vyvíjala aj ako dopadla. Budem o tom písať z pohľadu človeka, ktorý dostal nepodmienečný trest odňatia slobody, bez akejkoľvek možnosti kontaktovať rodinu, právnika a mesiac pred svadbou – ktorú na diaľku oslávil v Justičnom paláci v Bratislave za to, že autom prešiel cca 80 metrov.
Tých 80 metrov je skutočne doležitých !  Svadbu som „oslávil“ nie vo vazení – ale stále ešte vo vazbe, napriek právoplatnému odsúdeniu. Vazba a výkon trestu sú absolútne rozdielne veci – to druhé je výrazne ľahší režim, to len tak pomimo J
Budem o tom písať ale aj  z pohľadu človeka, ktorý prišiel pri dopravnej nehode o svojich najbližších – o mamu a sestru. Budem o tom písať ale aj z pohľadu obete, ktorá sa díva, ako človek, ktorý zabil 5 ľudí znásilnil spravodlivosť. Ako ju vlastne znásilnili všetci, ktorí s týmto prípadom mali niečo spoločné………
To bolo o mne, a stačí. Spomenul som ako som žil, aj ako žijem. Spomenul som najdoležitejšie – moj zločin a moj trest. Že boli potrestaní najma moji blízki asi normálne zmýšľajúcemu človeku písať nemusím……………..Bolo by nefér nenapísať obrovské poďakovanie všetkým, čo za mnou  stáli, ktorých prvé vety neboli „čo sa stalo“  ale hlavne „ako ti možeme pomocť“, teda mojej Sandre. Zostala úplne bez peňazí, kariet, prístupových hesiel – povedz koľko potrtebuješ a dáme ti. Mimoriadne chcem vyzdvihnúť Ľ z R. C. a hlavne majiteľa L. ktorý bez akýchkoľvek otázok uvoľnil moju výplatu a  priviezol ju Sandre.
Hlavné osoby a obsadenie – Elemír Szamko, JUDr.Koreň OS Rožňava, vyšetrovatel Terlanda z Partizánskeho, vyšetřovatel Oleár z Rožňavy,  Turek Adonis Iliospulus –  majitel spoločnosti AEOLUS, Škriba Peter, majitel A-REAL TRANS, JUDr. Baňacký z KS Košice, štátny zástupca Filičko, dozorujúca prokurátorka Chmúrová z Košíc, vyšetrovatel Fule z Nitry, ktorý pol roka zisťoval miestnu príslušnosť firmy so sídlom v Nitre.
Druhý blog – ak ho nezmažú bude o súde. Tretí o odvolaní, štvrtý o tom – ako páchateľ vykonáva svoj trest – dnes už v domácom vazení. Ostatné – ostatné budú o témach a otázkach v oblasti dopravy, ktoré akoby sa bál každý otvoriť.
Ďakujem – možno si to okruh svojich čitateľov nájde – ak aj nie – časť z tejto nehody potrebujem uzavrieť hlavne ja sám v sebe.

Pán sudca – nas*ať Vám

26.10.2022

Ďalší vodiči po nehode Dědečka pili, havarovali – a dostali symbolické tresty ! Z mediálne známych je posledný rakúšan – s 2,6 promile to vrazil do auta a paneláku – rozsudok 2000€ pokuty a zákaz riadiť motorové vozidlo iba po území SR !!!Škoda, že nerozbil plynovú prípojku a celý panelák nevyletel do vzduchu – to by zase všetci kvákali o tom, [...]

Dědeček – 3 roky nepodmienečne ! Taký trest by mal dostať v právnom štáte za predpokladu, že pred zákonom sme si všetci rovní

09.10.2022

Dovolím si zhrnúť prečo by Dědeček nemal dostať viac ako tri roky nepodmienečne. Pozostalým chcem vyjadriť úprimnú sústrasť, viem, čo prežívajú, nakoľko pri inej dopravnej nehode som prišiel aj ja o mamu a sestru. Tento blog adresujem všetkým, ktorí teraz vykrikujú po exemplárnom treste pre Dědečka. Nezastávam sa ho – zabil 5 ľudí…. Zabil 5 mladých [...]

Ono je ľahké povedať, nejazdi opitý, nehraj sa s mobilom, neprekračuj rýchlosť, vyspi sa pred dlhou jazdou……………………Sakra práce, a prečo by som to mal rešpektovať ?

20.02.2022

Nedávno, pri obede sa ma kolega pýtal, čo a ako na tom slovensku, čo sa alkoholu za volantom týka. Povedal som mu, že ak bude opitý a uvidí, že ho zastavujú – nech radšej policajta zrazí. Má vačšiu šancu na podmienku ako keby iba zastal a nafúkal – to ho totiž možu zavrieť. Je a bolo to síce myslené s veľkou nadsázkou – ale bohužiaľ to vystihuje realitu [...]

SR Handlová vláda výjazdové rokovanie streľba Fico TNX

Smerujeme po atentáte na Fica k občianskej vojne? Ovplyvniť to môže aj on sám

16.05.2024 06:05

Atentátnik, napriek slovám na uniknutom videu z polície, liberál rozhodne nie je.

Robert Fico, Robert Kaliňák

Atentát na Fica: Je to útok, ktorý zmení Slovensko. Kaliňák bol zlomený, koalícia chce pokoj, no ukazuje na vinníkov

16.05.2024 06:00

Fico bol krátko po jedenástej po operácii a v stabilizovanom stave. Koalícia hovorila o mieri a vyzývala na pokoj, no paradoxne ako prvá ukazovala na vinníkov.

APTOPIX Russia Ukraine War Kharkiv Attacks

List z Charkova: Na balkóne mám ideálne miesto pre guľomet

16.05.2024 06:00

Boje na predmestiach pokračujú neustále, je ich počuť, aspoň v našej štvrti Saltovka. Ako vravievame: búchajú.

vojna na Ukrajine, Cherson

ONLINE: Zelenskyj: Situácia v Charkovskej oblasti sa čiastočne stabilizovala. Putin: Postupujeme vo všetkých smeroch

16.05.2024 05:50, aktualizované: 07:05

Ukrajinský prezident hovorí o čiastočnej stabilizácii a snahe ubrániť Vovčansk, ruský prezident o čo najefektívnejšej práci v prvej línii.

branislavos

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 21681x
Priemerná čítanosť článkov: 4336x

Autor blogu

Kategórie